* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna obsługa klienta- Twoim firmowym Atutem -WSTRONEROZWOJUObsługa Klienta Szkolenie | Telefoniczna Obsługa Klienta | Szkolenie Call Center Termin: Do ustalenia Lokacja: Do uzgodnienia. |
Do uzgodnienia ![]() |
Prezentacja, która zapiera dech! -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie skierowane jest do osób, które prowadzą prezentacje, których celem jest przekonanie odbiorców do rozwiązania, produktu, usługi lub przekazanie ważnych informacji. Termin: 2025-09-29 - 2025-09-30 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) ![]() |
Partnerskie rozwiązania; hotel a organizator szkolenia2008-12-02 10:11:55Szkolenia, konferencje, kursy, zjazdy, imprezy integracyjne, to wydarzenia, które coraz częściej wpisują się w codzienność firm. Świadczy to o ich rozwoju oraz dążeniu do zachowania najwyższych standardów. Pracownicy wyjeżdżają, przyjeżdżają, nabywają nowe umiejętności, wspólnie bawią się i relaksuj |
![]() |
Osoby indywidualne a szkolenia2008-05-08 14:15:19Osoby indywidualne to druga - obok firm - grupa odbiorców usług szkoleniowych. Bez względu na wiek i poziom wykształcenia indywidualni odbiorcy mogą korzystać z całego wachlarza profesjonalnych szkoleń. |
![]() |
Nowe zasady egzaminu na prawo jazdy2009-06-17 16:05:37Ministerstwo Infrastruktury wprowadziło pakiet zmian związanych z zasadami zdawania egzaminów na prawo jazdy. Egzamin na prawo jazdy będzie trwał krócej. Nowe zasady przeprowadzania egzaminów na prawo jazdy pozwolą na skrócenie części praktycznej z 40 minut do 25 minut. |
|
CPI zaprasza przedstawicieli sektora bankowego do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w XX edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ2009-09-01 12:23:07NARZĘDZIA INFORMATYCZNE DO ZARZĄDZANIA PROCESAMI BIZNESOWYMI W INSTYTUCJACH FINANSOWYCH Warszawa, 17 września 2009 r. |
|
Zapraszamy przedstawicieli sektora finansowego do BEZPŁATNEGO udziału w XXI edycji FORUM BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ2009-11-16 12:47:58"KAPITAŁ WIEDZY O KLIENCIE W BANKU - źródła pozyskiwania i sposób wykorzystania" 10 grudnia 2009 roku, Warszawa |
Szkolenia prawo zamówień publicznych Sulęcin, Warmińsko - Mazurskie
© 2010 - 2025 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.